Smluvní podmínky

Informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů. Veškeré údaje získané od zákazníků užíváme výhradně pro vnitřní potřebu společnosti a neposkytuje je třetím osobám. Výjimku představují dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v rozsahu, který je nutný pro bezproblémové doručení zboží.

 

Obchodní podmínky:
provozovatel:
KOUPELNY J+J s. r. o., Jana Palacha 543, 53002 Pardubice, DIČ CZ27488349, IČO 274 88 349. OR Krajský soud v Hradci Králové, odd. C, vl. 21992 dne 10.1.2006. Nadřazeným těmto obchodním podmínkám je Občanský zákoník ČR.
 
  1. Košík. Vybrali jste si z našich produktů, které chcete poptat? Pak je velmi snadné přidat zboží do košíku. Můžete různě „listovat“ katalogem a obsah vašeho nákupního košíku se seznamem vybraných produktů, detailem jednotlivých položek a samozřejmě konečnou cenou budete mít stále před sebou. Košík můžete kdykoliv vyprázdnit nebo pokračovat přidáním dalších položek. Nezapomeňte nakonec vše překontrolovat. Máte-li v poptávkovém košíku vše, co jste chtěli, pokračujte.
  2. Informace o vás. Je třeba zadat vaše kontaktní údaje, abychom věděli, pro koho poptávku vyřizujeme a kam případně zboží doručit. Mějte na vědomí, že jakmile poptávku odešlete, je zaregistrována v našem centrálním systému a pracujeme na ověřování aktuální dostupnosti požadované varianty produktu. Pozor: Pokud budete chtít cokoliv změnit po odeslání poptávky, můžete tak učinit pouze prostřednictvím telefonního spojení uvedeného na úvodní stránce webu nebo v kontaktních údajích v pracovní době kanceláře od Po-Pá od 8.00 do 12.00 a od 13.00 do 17.00. Pokud jste vyplnili požadované údaje, pokračujte.
  3. Odeslání poptávky. Teď už je vaše poptávka kompletní, a pokud je vše správně vyplněno, stačí ji odeslat k ověření dostupnosti a my už se o zbytek postaráme. Jestliže je něco ještě třeba doplnit, můžete se vrátit a údaje upravit. Po odeslání poptávky můžete další změny učinit pouze telefonicky na tel. č.  464 629 473 . Máte-li v košíku vše, co jste chtěli, vyplněné dodací údaje a zkontrolovanou poptávku, pokračujte kliknutím na „Dokončit poptávku“ a vyčkejte na první e-mail „Potvrzení poptávky“, který dostanete automaticky obratem na váš e-mail, který jste vepsali do kontaktních údajů. Pokud se tak nestane, neprodleně nás prosím telefonicky kontaktujte nebo pište na idpoint@idpoint.cz.
  4. Potvrzení objednávky. Během několika hodin, ověříme dostupnost vaší poptávky, okamžitě vám zašleme „Potvrzení objednávky“ včetně předpokládaného týdne dodání formou e-mailu. Toto potvrzení vám zašleme opět na e-mail, který jste uvedli. V případě, že toto „Potvrzení objednávky“ neobdržíte do 72 hodin (víkendové dny nepočítaje), prosím upozorněte nás jakýmkoliv způsobem na tuto skutečnost.
  5. Termín dodání. U našeho zboží neexistuje jeden standardní termín dodání. V detailu požadovaného produktu, pod každou jednou variantou výrobku se dozvíte vždy aktuální stav skladové zásoby. Možnosti termínů dodání ověřujeme individuálně pro každou vaši poptávku. V případě, že si vyberete zboží, které je celé skladem, takové je označeno pod variantou produktu konkrétní číslovkou, můžete očekávat dodání na místo dle vašich dispozic přibližně do 10ti pracovních dnů. O závozu budete předem vždy informováni. Druhou variantou termínu dodání je lhůta 4-8 týdnů, kterou před samotným poptáním nelze blíže specifikovat. Na termín dodání má vliv mnoho technických ale i sezónních podmínek. O týdnu, ve kterém můžete očekávat dodání vašeho zboží, budete informováni prostřednictvím druhého e-mailu na adresu spolu s „Potvrzením objednávky“, kterou jste zadali do poptávky. Datum dodání počítáme ode dne, kdy jsme vám zaslali „Potvrzení objednávky“.
  6. Sezónní vlivy. Ve všech našich výrobních závodech je pravidelná odstávka výroby celý měsíc Srpen a dva týdny v Prosinci. Upozorňujeme, že tyto zmíněné týdny je nutné připočítat ke lhůtě nutné pro výrobu a dodání zboží spotřebiteli.
  7. Technické vlivy. Naše výrobky jsou kombinací sériové výroby a zakázkové výroby na specifické přání spotřebitele. Tyto požadavky na výrobu vyžadují složité plánování a přípravu, aby bylo zboží vyrobeno v optimální kvalitě a ceně. Proto je dodací lhůta u některých výrobků možná v termínech okolo 8 týdnů.
  8. Doprava zdarma při objednání nad 3000,– Kč vč DPH. Cena přepravy je vždy zakalkulována do ceny zboží a proto další poplatky za dopravu zboží neúčtujeme. Cena přepravy zboží při objednávce v součtu pod hranici 3000,– Kč vč. DPH, je zobrazena v samotném nákupním košíku.
  9. Naše vozidla. Ve většině případů vám dovezou objednané zboží naše vlastní vozy.  Jen výjimečně pro přepravu používáme parcelární dopravce jako CS Expres nebo PPL. Dovoz zboží vám budeme vždy avizovat den předem. Pokud nezajistíte převzetí zboží ve sjednaném termínu, další a opakovaný závoz může být zpoplatněn, o čemž vás budeme předem informovat.
  10. Předání zboží. Při převzetí zboží si samozřejmě můžete zkontrolovat jeho stav již podle obalu. Případné poškození zapište bezodkladně do kopie dodacího listu přepravce nebo do přepravních dokumentů. Místem dodání se rozumí dodací adresa vyplněná v poptávce. Zboží je našim dopravcem složeno bez pomoci příjemce za první uzamykatelné dveře nemovitosti uvedené v dodací adrese. (např. vchodové dveře bytového domu).
  11. Výnos zboží. Předání zboží, případných doplatků za zboží probíhá na adrese čp. zákazníka za prvními uzamykatelnými dveřmi. V případě, že nejste schopni svépomocí zajistit přemístění zboží svépomocí na místo instalace, potom vám doporučujeme sjednat si tzv. výnos zboží až na místo instalace. Ceny této služby jsou stanoveny individuálně u jednotlivého zboží v košíku, podle počtu pater kam je třeba zboží vynést. Tuto službu objednejte nejpozději při telefonickém avízu o závozu zboží na vaši adresu.
  12. Montáž zboží. Montáží zboží se rozumí sestavení nebo montáž dílců nábytku tak, aby tvořili úplný díl nábytku, tak jak je prezentován například v katalogu. Montáž neobsahuje instalaci nábytku! Ceny za montáž nábytku jsou kalkulovány v košíku u produktu nebo jsou stanoveny individuálně vzhledem k povaze zboží.
  13. Instalace zboží. Instalace zahrnuje veškerou finální manipulaci s nábytkem. Jeho rozmístění, seřízení, instalaci závěsných dílců na stěny včetně poskytnutí standardního montážního materiálu. Spotřebitel nebo jím pověřená osoba musí být vždy instalacím přítomna a sám odpovídá za určení místa instalace nábytku a případně na sebe sama bere odpovědnost za případné narušení instalací elektro, vody a dalších rozvodů instalovaných v nemovitosti. Cena za instalace je vždy stanovena v košíku u produktu nebo individuálně vzhledem ke konkrétní objednávce.
  14. Platba za zboží a služby. Platby za zboží a služby účtujeme na samostatných dokladech. Většinou požadujeme platbu za zboží v hotovosti při předání zboží na místě určení. O závozu zboží jste vždy den předem informováni, takže je nutné mít dostatečnou hotovost připravenu u sebe. Platbu nelze zbytečně odkládat. V případě průtahů s platbou na místě předání, má přepravce právo odmítnou čekat na hotovost a i s doručovaným zbožím odjet aby nedocházelo k narušení distribučního plánu. Pozor, druhé a další doručení může být zpoplatněno. V případě, že zboží nemůžete uhradit v hotovosti, můžete uhradit 100% hodnoty zboží a ev. spojených služeb platbou převodním příkazem předem na účet IDPOINT. Výpis z vašeho účtu, (debetní pohyb) zašlete neprodleně na email idpoint@idpoint.cz. O této skutečnosti nás prosím informujte nejpozději v den avíza o závozu.
  15. Záloha na zboží. V případech, kdy se objem objednaného zboží, nebo jeho specifická kombinace vymyká standardům, požadujeme před zadáním do výroby zaplacení zálohy na účet KOUPELNY J+J. Záloha je splatná okamžitě. Zálohovou fakturu zasíláme současně poštou a elektronicky na email zadaný v objednávce, pokud není požadováno jinak. V případě, že nejste ochotni uhradit zálohu na zboží jedinou alternativou je podpis objednávky přímo v místě sídla IDPOINT viz. kontkty. Podpisem objednávky na naší provozovně, ztrácíte mimo jiné nárok na vrácení zboží ve 14ti denní lhůtě bez udání důvodu.
  16. Platby služeb. Zpoplatněné služby jako výnos, montáž a instalace jsou placeny hotově po dokončení montáže a ev. také instalace na základě vystavení příjmového pokl. dokl.
  17. Reklamace. Při vyřizování reklamací postupujeme podle platného Občanského zákona ČR. Proto popis postupu vyřízení reklamace má být pouze návodem jak případný problém vyřešit co nejefektivněji. Zboží, které jste od nás objednali, pochází ze vzdálených výrob mimo ČR, proto u každého nákupu je tímto dohodnuta dvojnásobná lhůta pro vyřízení vaší reklamace, tj. do 60 dní což umožňuje zákon platný v ČR. Toto jste stvrdili odeslání poptávky.
  18. Pokud zjistíte jakýkoliv problém, pořiďte alespoň jednu digitální fotografii vady a odešlete ji jako přílohu vloženou do formuláře, spolu se stručným popisem a navrhovaným řešením. Pozor! Bez digitální fotografie vady dnes prakticky nedokážeme efektivně reklamaci řešit.
  19. Závadu tedy můžete oznámit libovolným způsobem, avšak nejlépe elektronickou poštou, doporučeně poštou nebo rovnou v místě prodeje.
  20. Pokud to povaha vady umožňuje, můžete výrobek užívat dál, dokud vám nebude dodán nový díl nebo výrobek.
  21. A nakonec tento původní díl nebo výrobek předejte přepravci, který vám dovezl nový díl nebo výrobek, není-li sjednáno jinak.
  22. Vrácení zboží. Zaslané zboží objednané na www.idpoint.czmůžete bez udání důvodu vrátit do 14 dní od jeho převzetí (zákon č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, § 53 odst. 7). Toto ustanovení se však vztahuje pouze na zboží na dálku objednané, nikoliv na zboží zakoupené nebo zkoušené osobně v provozovnách našich partnerů nebo na objednávky uzavřené nebo modifikované přímo v provozovně prodejce. Zároveň podotýkáme, že předpis se týká výhradně koncových spotřebitelů. Nakupujete-li u nás v rámci své podnikatelské činnosti, na odstoupení od smlouvy se pak vztahují ustanovení obchodního práva. Pokud se rozhodnete zboží ve 14denní lhůtě vrátit, pro bezproblémové vyřízení a navrácení kupní ceny postupujte prosím dle níže uvedených kroků. Lhůta na vrácení zboží rozhodně neznamená lhůtu pro testování zboží.
  23. Zašlete dopis (nejlépe e-mail) na adresu idpoint@idpoint.czs následujícím textem: Chci jednostranně odstoupit od smlouvy ze dne (datum a číslo daňového dokladu) a požaduji vrácení uhrazené částky za zboží.
  24. Pokud požadujete vrácení peněz na bankovní účet, uveďte prosím i číslo účtu. Zboží doručte na vlastní náklady po dohodě s naším pracovníkem na adresu prodejce do 14 dnů od prvního dne následujícího po převzetí zboží.
  25. Zboží, které chcete vrátit, musí být v obalu, aby nedošlo k jeho poškození, Zboží je třeba vrátit kompletní s veškerým příslušenstvím. Pokud by tomu tak nebylo, jsme nuceni odečíst z vracené kupní ceny snížení hodnoty takového zboží. O ceně, kterou vám můžeme za vrácené zboží poukázat vzhledem k jeho aktuálnímu stavu, vás budeme předem informovat.
  26. Zásilku neposílejte na dobírku, nebude převzata, protože vracené zboží musíme nejprve důkladně zkontrolovat a zjistit do jaké míry je použito.
  27. Jakmile bude vrácené zboží přijato, zašleme vám dobropis na zboží. Podepsaný dobropis doručíte na adresu prodejce (poštou nebo osobně) a na jeho základě vám bude vyplacena částka za vrácené zboží.
  28. Z kupní ceny vám nebudou vráceny náklady spojené s případnou montáží, přepravou, a jiné služby.
  29. Při splnění všech výše uvedených podmínek vám peníze za zboží zašleme převodem na váš účet nebo složenkou, a to nejpozději do 10 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží a podepsaného dobropisu. V případě nedodržení stanovených podmínek bohužel není možné akceptovat odstoupení od kupní smlouvy.
  30. Zrušení objednávky ze strany prodávajícího. Vyhrazujeme si právo neakceptovat poptávku či její část, pokud se zboží již nevyrábí, nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena od subdodavatele. Za těchto okolností bychom vás neprodleně kontaktovali a dohodli bychom se na dalším postupu. Pokud by byla cena za zboží uhrazena předem, bude tato částka převedena zpět na účet nebo adresu zákazníka, a to v nejkratším možném termínu.